Wcześniejszy wymagania sieci stały się standardem
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 21-11-2017, 14:08

- Te wymogi zmieniły się tylko w tym sensie, że przestały być przedmiotem negocjacji między siecią handlową i operatorem 3PL, a stały się oczywistym warunkiem współpracy. Nie są więc już tym czymś więcej, co stanowi różnicę między operatorami. Nastąpiła specjalizacja operatorów 3PL i obecnie tylko niewielu z nich jest uważanych za wystarczająco doświadczonych i niezawodnych, aby współpracować z sieciami detalicznymi – mówi Yann Belgy.
"Nowe” dodatkowe wymogi są mniej wymierne, ale nie mniej ważne i konkretne. Tym, co naprawdę stanowi różnicę między dwoma doświadczonymi firmami 3PL jest orientacja na klienta, innowacyjność i elastyczność, tak aby móc szybko i skutecznie dostosować się do zmieniającego się otoczenia. - Innym "nowym" wymogiem stała się też zdolność do przeprowadzania rekrutacji oraz utrzymywania i zarządzania dużymi zespołami pracowników, co jest prawdziwym wyzwaniem i wartością dodaną na obecnym trudnym rynku pracy – mówi dyrektor ID Logistics.
komentarze (0)