• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Wiceprezes ING Bank Śląski: Docierając do młodych konsumentów warto poznać ich sposób myślenia

To co stanowi ogromną różnicę między młodymi i starszymi konsumentami, to sposób docierania do osób z pokolenia Z - mówił Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Bank Śląski SA w trakcie debaty "The future of the market. Nowy konsument" odbywającej się podczas European Start-up Days - wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2018, 13:25
Wiceprezes ING Bank Śląski: Docierając do młodych konsumentów warto poznać ich sposób myślenia
Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu, ING Bank Śląski SA. FOT. PTWP

- Bank jest instytucją dużo bardziej regulowaną niż pozostałe sfery naszego życia, więc nie wszystko jest w pełni dostępne dla młodszych klientów. Konsumenci z pokolenia Z, którzy dopiero zaczynają być klientami banków, nie szukają produktów inwestycyjnych i nie myślą o długofalowym inwestowaniu - mówił Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Bank Śląski SA.

Dodał, że to, co stanowi ogromną różnicę między młodymi i starszymi konsumentami, to sposób docierania do osób z pokolenia Z. - Z naszej obserwacji wynika - i  to jest potwierdzone w wielu badaniach, analizach i wyliczeniach - że dla tych ludzi telewizja nie istnieje - tłumaczył.

- Przez wiele lat sposobem komunikowania się banków był silny marketing telewizyjny, ale w przypadku docierania do młodych konsumentów nie można obecnie brać tego kanału pod uwagę. Jeśli więc chcemy dotrzeć do nich, to tylko przez internet. Ale większość tych klientów jest na tyle świadoma, że potrafi wyłączyć reklamy, dlatego banki muszą szukać jeszcze bardziej wyrafinowanych sposobów dotarcia. Muszą starać się zrozumieć, co ci młodzi konsumenci robią, jak to robią, jak kontekstowo przekazać im informacje. To jest na pewno duża zmiana - mówił.

Tłumaczył, że kolejną rzeczą, na którą trzeba zwrócić uwagę podczas docierania do młodych konsumentów, to sposób ich myślenia. - Wielu z nich ma podejście: jeśli czegoś nie ma w internecie albo nie ma do czegoś aplikacji, to znaczy, że prawdopodobnie w ogóle tego nie ma. Nie szukają dalej, nie zastanawiają się, że mogą iść do oddziału banku czy do sklepu i tam znaleźć informację. Szukają jej w internecie i jeśli tam jej nie znajdują, to w pewnym momencie przestają szukać. Dlatego jeśli mamy produkty i usługi, którymi chcemy zainteresować młodych konsumentów, to warto zrobić o tym film czy inny materiał, który będzie dostępny w internecie - mówił.

Dodał, że w ramach biznesu bankowego ważna jest koncepcja "mobile first". - Polega to na tym, że jeśli nie jesteśmy w stanie dostarczyć młodym klientom danego produktu, usługi czy informacji w ramach aplikacji mobilnej, to tracimy tych klientów w procesie zakupowym. Jest bardzo mało prawdopodobne, że zadadzą sobie trud, żeby zrobić coś na komputerze stacjonarnym lub pójść do banku i coś załatwić - tłumaczył.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!