Wręczono Nagrody Rynku Spożywczego 2017 (GALERIA)
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 06-11-2017, 20:46

Podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu przyznano Nagrody Rynku Spożywczego za wspieranie pozytywnych zmian zachodzących w polskim przemyśle i handlu spożywczym. Uhonorowano firmy i wydarzenia, które w minionym roku wyróżniły się w polskim sektorze żywnościowym. Nie nagrodzono za „całokształt działalności”, lecz za konkretny aspekt działań.
Nagrody Rynku Spożywczego 2017 przyznane były w trzech kategoriach: Wydarzenie Rynku Spożywczego, Lider Rynku Spożywczego oraz Innowator Rynku Spożywczego. Wszystkie te nagrody są równoważne.
Nagrody wręczyli: Wojciech Kuśpik, prezes grupy PTWP, Edyta Kochlewska, redaktor naczelna serwisu dlahandlu.pl i redaktor naczelna Rynku Spożywczego oraz Paulina Mroziak, redaktor prowadząca serwis portalspozywczy.pl. Galę poprowadziła Daria Ładocha.
Wydarzenie Rynku Spożywczego
W kategorii „Wydarzenie Rynku Spożywczego” nagrodzono firmy BP Polska i Piotr i Paweł. Nagroda została przyznana za śmiałą odpowiedź na trend convenience ofertą sklepu „Piotr i Paweł w drodze" na stacjach BP. Firmy razem chcą tworzyć format detaliczny, który odpowie na specyficzne potrzeby lokalnych klientów, ceniących sobie oszczędność czas i wygodę. Wyróżnienie odebrali Artur Wójcik, dyrektor handlowy BP Polska oraz Piotr Drządzewski, wiceprezes zarządu Piotr i Paweł Detal.
W tej kategorii wyróżniono także Grupę Eurocash. Nagroda została przyznana za aktywną politykę akwizycyjną na rynku handlu detalicznego, która znalazła swój wyraz w zakupie sklepów Eko i zgłoszenie do UOKiK transakcji nabycia sieci Mila. W przyszłości pozwali to dotychczasowemu liderowi rynku hurtowego wyznaczać trendy na rynku supermarketów. Wyróżnienie odebrał Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.
Lider Rynku Spożywczego
W kategorii „Lider Rynku Spożywczego” nagrodę otrzymała firma Grycan Lody od Pokoleń, która została doceniona za zbudowanie w ciągu 13 lat największej w Europie rodzinnej sieci lodziarnio-kawiarni, zdobycie pozycję lidera rynku lodów familijnych w Polsce, a także wejście ze swoimi produktami w rynek lodów impulsowych. Nagrodę odebrał Marcin Snopkowski, dyrektor generalny.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Największe wyzwania sektora gastro - relacja HorecaTrendsTalks
-
Sodexo: Pomagamy budować lojalność konsumentów i kontrahentów
-
R&D to dziś serce zakładu produkcyjnego
-
Pandemia wpłynęła na konstrukcję umów inwestycyjnych (wideo)
-
Janusz Palikot: 57 krajów chce importować piwo i wódkę Buh
-
Grauer: 2022 będzie rokiem dużych transakcji na rynku spożywczym
-
Robert Sowa: polskie produkty w menu są droższe niż europejskie
-
Jakub Olipra: 4 przyczyny drożejącej żywności
-
FRSiH: Wyzwania dla branży alkoholowej (relacja z debaty)
-
Purella Superfoods: Wciąż czujemy się startupem
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (1)
Eurocash dostał nagrodę - jaja po pachy, za co ? Niszczy polski handel i za to Polacy dają mu nagrodę. Pięknie !
Odpowiedz