Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Wywiad z DS Smith o rynku opakowań tekturowych do żywności

Strona 3 z 3


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 15-03-2016, 16:39

Osobną sprawą jest doradztwo w zakresie procesu pakowania. Coraz więcej firm wdraża automatyczne linie pakujące, które służą obniżeniu kosztu pakowania (procesu jak i opakowań). Proces automatycznego pakowania jest ściśle powiązany z konstrukcją opakowania, więc kompetencje w tym obszarze są niezbędne.

Rozwijamy też sposób pracy nad projektem opakowania, generalnie zmierza on w stronę coraz silniejszej współpracy z klientem, co znacznie podnosi jakość projektu i skraca czas jego opracowania, tym samym wdrożenia. To także oszczędności!

Jakie są potrzeby i oczekiwania Państwa klientów (producentów i przetwórców żywności i napojów) i w jaki sposób Państwa firma na nie odpowiada?

Wszystko zależy od klienta i przy tak zróżnicowanym rynku trudno znaleźć wspólny mianownik. Częstym wyzwaniem dla naszych klientów są konsekwencje wymagań poszczególnych sieci handlowych: konieczność stosowania różnych opakowań na ten sam produkt w zależności od kanałów dystrybucji. Niektórzy wprost pytają nas o szanse na wprowadzenie standardu na rynku… Stałym oczekiwaniem jest obniżka kosztu jednostkowego opakowania, choć tutaj praktycznie wyczerpujemy dostępne możliwości. Kolejne optymalizacje w tym zakresie wpłyną na osłabienie parametrów wytrzymałościowych. Pewne możliwości daje szersze spojrzenie - na proces pakowania, lub na rolę opakowania w łańcuchu dostaw i wykazywanie korzyści w takim ujęciu

Inna sprawa to potrzeby nieuświadomione, jeśli można tak powiedzieć, kwestie bezpośrednio związane z opakowaniami, których znaczenia klienci nie doceniają lub nie mają o nich pojęcia. Opakowanie często traktowane jest jako niechciany koszt, a może być źródłem znacznych innowacji, tym samym ułatwić markom, które korzystają z danych opakowań budowę wizerunku innowacyjnych. Postrzeganie z perspektywy kosztowej znacznie częściej dotyczy opakowań zbiorczych niż jednostkowych - opakowaniom jednostkowym, z którymi konsument znaczniej częściej ma do czynienia, poświęca się nieporównywalnie więcej uwagi. I to pierwszy paradoks - bo to opakowania zbiorcze - w domyśle SRP - są nośnikiem wielu potencjalnych korzyści dla detalisty i producenta (właściciela marki) w obszarze sprzedaży i kosztów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

rynek opakowań do żywności RSS ALERT    /    opakowania dla branży spożywczej RSS ALERT    /    Robert Lis RSS ALERT    /    DS Smith RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.190.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!