Wzrost sprzedaży mrożonek wpłynie na popyt usług logistycznych
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 30-05-2017, 14:16

- Kluczowymi aspektami branymi pod uwagę, zarówno przez producentów jak i odbiorców, będą elastyczność oraz optymalizacja kosztowa. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Fresh Logistics Polska oraz firmy NewCold można te z pozoru wykluczające się aspekty połączyć – mówi Marcin Turski.
W codziennych dostawach wykorzystywane są specjalne środki transportu z dwoma komorami, mogącymi niezależnie utrzymać różne zakresy temperatur. Pozwala to na dostawę zarówno towaru świeżego jak i mrożonego, na jednym samochodzie. Dzięki sieci terminali przeładunkowych w całej Polsce możliwe jest dotarcie do odbiorców z przesyłkami o każdej wielkości.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Fresh Logistics podpisał umowę partnerską z Auchan Polska
-
Fresh Logistics uruchomił dwie nowe hale magazynowe
-
Fresh Logistics stworzyło procedury dla kierowców
-
Nie ma zmian wolumenowych w logistyce produktów mlecznych
-
Raben podsumowuje rok 2019 i prognozuje 2020
-
Fresh Logistics Polska rozwija logistykę w duchu „paperless”
-
Kurier nie dowiezie warzyw czy nabiału
-
Polacy mają coraz większy apetyt na mrożonki
-
Fresh Logistics o specyfice transportu lodów
-
Wymogi prawne zwiększają koszty firm logistycznych
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)