Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Zakupy.com wdrożyły system Microsoft Dynamics NAV

Polska firma Acreo, partner Microsoft Dynamics, poinformowała o prekursorskim wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics NAV w spółce Zakupy.com, realizowanym w modelu Software as a Service, czyli dzierżawy licencji zamiast konieczności jej zakupu.

Zakupy.com wdrożyły system Microsoft Dynamics NAV

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-12-2008, 11:01

Zastosowanie takiego rozwiązania umożliwia dostosowanie ilości użytkowników aplikacji do aktualnych potrzeb firmy, wynikających na przykład z sezonowości branży, w której działa przedsiębiorstwo. Dzięki dzierżawie licencji nie ma konieczności inwestowania jednorazowo dużych środków finansowych, a ponoszone koszty są znacznie niższe. Firma płaci bowiem wyłącznie za te usługi z których faktycznie korzysta.

System wdrożono w notowanej na giełdzie NewConnect spółce Zakupy.com, skupiającej 8 otwartych sklepów internetowych, 5 zamkniętych internetowych sklepów pracowniczych (min. dla Philips, Samsung czy TP SA) i kilka sklepów lojalnościowych działających jako platformy wsparcia sprzedaży ( m.in. Money Express, ING Bank). Firma posiada w swojej ofercie szeroką gamę produktów, a jej strona internetowa odnotowuje ponad milion wizyt miesięcznie.

Początkowo zakładano wdrożenie jedynie kilku z szerokiego wachlarza funkcji jakie oferuje system, jednak w miarę rozwoju firmy i poznawania aplikacji Microsoft NAV przez pracowników spółki, system przejmował coraz więcej zadań.

Na potrzeby klienta Zakupy.com zintegrowano system z wymaganiami Poczty Polskiej takimi jak druki przelewów czy odpowiednie naklejki na przesyłki. Ponadto dokonano integracji z systemem firmy kurierskiej. To pozwoliło na bieżący dostęp do informacji o przesyłkach, jak też śledzenie ich bezpośrednio z systemu Zakupy.com w przypadku problemów z dostarczeniem paczki. Zastosowane rozwiązania umożliwiły także wprowadzenie sprawnego systemu rozliczeń finansowych z pocztą i firmami kurierskimi umożliwiając automatyczne przeksięgowanie należności z klienta na odpowiedniego dostawcę usług.

Wdrożony system umożliwił pełną integrację 8 sklepów internetowych, sklepów pracowniczych i partnerskich platform wsparcia sprzedaży należących do spółki, które wcześniej stosowały indywidualne rozwiązania. Zaprojektowano odpowiednie rozwiązania logistyczne właściwe dla specyfiki sklepów internetowych. Procesy obsługi rezerwacji i zamówień, jak też integracja z systemami dostawców, pozwalają na uniknięcie pomyłek i opóźnień w dostawie zamówionego towaru. Przykładowo pracownicy firmy dostają powiadomienia informujące ich o tym, które zamówienia są gotowe do wysyłki, a następnie informacje te mogą przekazywać swoim klientom.

Dynamiczny rozwój spółki Zakupy.com sprawia, że funkcje aplikacji są systematycznie rozszerzane i dopasowywane do rosnących potrzeb firmy. Obecnie system obsługuje ponad 7 tysięcy transakcji miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Microsoft RSS ALERT    /    Microsoft Dynamics RSS ALERT    /    Zakupy.com RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.58.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!