• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zarządzanie rozproszonym zespołem nie należy do łatwych zadań (wywiad)

O tym, jak realizację tego zadania uprościć oraz na czym dokładnie polega wyzwanie, rozmawialiśmy z Dyrektorem Operacyjnym Monnari Trade, panem Piotrem Olczykiem.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 10-01-2020, 14:43
Zarządzanie rozproszonym zespołem nie należy do łatwych zadań (wywiad)
fot. Fotolia

Monnari to ponad 170 sklepów na terenie całego kraju, a w nich około 1000 osób personelu sprzedażowego. Ponad 30 pracowników funkcjonuje na co dzień w terenie - należą do nich kierownicy regionów, mikroregionów itp. Jakie wyzwania wiążą się z codziennym zarządzaniem tak rozbudowaną strukturą? 

Zarządzanie rozproszonym zespołem nie należy do łatwych zadań. W codziennych działaniach skupiamy się głównie na tym, aby zapewnić naszym klientkom jak najwyższy poziom obsługi, a ten rozpatrujemy bardzo szeroko - począwszy od ogólnie pojętego VMu, a skończywszy na wszystkich operacjach sprzedażowych i około sprzedażowych. Jakość wykonania każdego z drobnych elementów składa się na całość, czyli sprawne działanie sklepu każdego dnia. Skoordynowanie i wyegzekwowanie tej pozornie oczywistej pracy to prawdziwe wyzwanie. 



Czy po wdrożeniu cHow codzienna praca stała się łatwiejsza? Jakie główne korzyści wynikające z korzystania z systemu Pan dostrzega? 

Codzienne wyzwania oczywiście nie zniknęły - można nawet powiedzieć, że jest ich więcej, bo mamy większą świadomość bieżącej sytuacji. Dzięki wdrożeniu systemu cHow zyskaliśmy przede wszystkim możliwość płynnego monitorowania postępów w realizacji zadań w strukturze sklepu jak i wśród managerów średniego szczebla. Kierownicy regionalni oraz Zarząd zyskali narzędzie do oceny jakości pracy i wykorzystania czasu. Znacząco poprawiliśmy efektywność i jakość pracy. Dokładne sparametryzowanie poszczególnych procesów zasadniczo skróciło czas ich realizacji, a w przypadku niektórych zastąpiliśmy je nowymi, bardziej wydajnymi.

Monnari pracuje z cHow od ponad pół roku. Zlecono przez system niemal 166 tysięcy zadań, a wykonano ponad 90% z nich! W jaki sposób udało się Państwu osiągnąć tak wysoki wskaźnik już w pierwszych miesiącach pracy z nowym dla firmy systemem? 

Raporty w cHow stanowią odzwierciedlenie naszego dnia pracy. Firma Zalass Consulting adaptując dla nas system była w 100% otwarta na sugestie i potrzeby. Wspólnie zbudowaliśmy zespół, który opracował model działania pozwalający na osiągnięcie celu. Efektem tej pracy jest obecny kształt cHow. 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Monami 2020-05-16 19:35:59

    Pan O. nawet z tą swoją super extra aplikacją nie potrafi zarządzać personelem.

    Odpowiedz
  • Mon 2020-05-22 12:39:10

    Tak zarządził, że robi z personelu niewolników. Każe za darmo odpracowywać postój, żeby nie wypłacać pełnej sumy za kwiecień... Mam nadzieje, że tym razem Pip weźmie sprawę na poważnie i rozprawi się z tym człowiekiem

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!