Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Zasada win-win w logistyce

Obecnie wiele mówi się na temat relacji partnerskich opartych na zasadzie „win-win”. Stanowią one podstawę budowania długookresowych relacji partnerskich opartych na zaufaniu. Negocjowanie z pozycji siły nie prowadzi do długotrwałego sukcesu współpracujących firm – uważa Rafał Tarasewicz, Dyrektor Operacji i Efektywności Biznesu w DB Schenker.

Zasada win-win w logistyce
Rafał Tarasewicz /fot. DB Schenker

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 18-03-2016, 14:43

Zwraca uwagę, że ciekawy trend w outsourcingu logistyki stanowi aktualnie tzw. smartsourcing. Wiąże się on z osiąganiem wyznaczonych celów i założonych rezultatów, w drodze wspólnego ustalania optymalnych rozwiązań przy ścisłej partnerskiej współpracy na linii klient-operator logistyczny.

W jego opinii, kluczowe w rozumieniu pojęcia „win-win” wydaje się być dostarczanie prawdziwiej wartości dla klienta. - Budowa kultury Lean Management, którą od kilku lat budujemy w DB Schenker wspiera nas w tym aspekcie. Dzięki kulturze Lean systematycznie doskonalimy nasze procesy oraz rozwijamy pracowników. Stale dążymy do zapewnienia klientom serwisu na najwyższym poziomie w każdym z realizowanych biznesów, czyli lotniczym, oceanicznym, lądowym oraz w logistyce magazynowej. W ten sposób realizujemy podejście „win-win”. Podstawowym „win” z perspektywy klienta jest otrzymanie realnej wartości, której oczekuje, zaś z perspektywy operatora „win” to zadowoleni klienci – mówi Rafał Tarasewicz.

Zaznacza, że cena jest tylko jednym z elementów, na które klienci zwracają uwagę przy wyborze partnera. Szczególnie przy dużych i długoletnich kontraktach bardzo istotne znaczenie ma wiele innych aspektów, takich jak np. jakość usług, bezpieczeństwo biznesu, elastyczność i szybkość reagowania. - Znaczenie ma również zasięg terytorialny, zarządzanie informacją, a także kwestie finansowania i wiele innych. Podstawowym elementem w tym aspekcie jest zapewnienie klientowi indywidualnego rozwiązania, które dostarczy mu maksimum oczekiwanej wartości. A to jest możliwe w ramach współpracy opartej na partnerskich relacjach opartych na zasadzie „win-win” - podkreśla Dyrektor Operacji i Efektywności Biznesu w DB Schenker.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

DB Schenker RSS ALERT    /    Rafał Tarasewicz RSS ALERT    /    koncepcja win-win RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!