"Teraz Polska", czyli twórzmy silną markę

Polscy przedsiębiorcy od lat budują, rozwijają i wzmacniają swoje marki. Godło „Teraz Polska” towarzyszy im w tej drodze przez cały okres transformacji. Dziś żyjemy w dobie globalnych zawirowań gospodarczych.

– Na podstawie naszych doświadczeń, oraz trzydziestoletniej, wnikliwej obserwacji krajowego rynku i trendów globalnych możemy stwierdzić z pełnym przekonaniem, że wciąż receptą na nie pozostaje tworzenie silnej marki. A można ją wspierać na wiele sposobów. Między innymi poprzez zgłoszenie produktu lub usługi do Konkursu „Teraz Polska” – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. 

W odróżnieniu od większości wyróżnień przyznawanych przedsiębiorcom, w przypadku Konkursu „Teraz Polska” pod hasłem nagroda nie kryje się jedynie statuetka, którą otrzymują wszyscy Laureaci podczas uroczystej gali.

– Każda firma, która zdobędzie w Konkursie Godło „Teraz Polska” otrzyma cały pakiet korzyści biznesowych. Są wśród nich: prawo do umieszczania na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszelkich materiałach marketingowych Godła „Teraz Polska”; promocja na łamach „Magazynu Teraz Polska”; wspólne z innymi laureatami akcje promocyjne ze współpracującymi mediami; promocja podczas debat i konferencji organizowanych przez Fundację samodzielnie i w ramach Kongresu 590 („lokowanie laureatów”); udział w Gali „Teraz Polska”; członkostwo w Klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym laureatów, przyjaciół Fundacji oraz przedstawicieli instytucji, firm i uczelni – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.

– Stały kontakt i współpraca z naszymi laureatami pozwalają nam stwierdzić, że wspomniana nagroda, jaką jest Godło „Teraz Polska” przekładają się na wzrost prestiżu i umocnienie wizerunku, wzrost zaufania i lojalności wśród klientów i partnerów biznesowych, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, wzrost konkurencyjności, również na rynkach zagranicznych – dodaje Lipiński. 

Nowoczesny patriotyzm konsumencki

Godło „Teraz Polska”, zgodnie z wynikami badań sondażowych na reprezentatywnej próbie Polaków, jest jednym z najlepiej ocenianych i najwyżej pozycjonowanych znaków na naszym rynku. 90 proc. Polaków kojarzy znak z wysoką jakością produktu; 88 proc. klientów uważa, że znak zachęca do zakupu; 72 proc. konsumentów uważa, że znak podkreśla reputację producenta. Dodatkowo 83 proc. konsumentów uważa, że mając możliwość wyboru należy kupować produkty polskiego pochodzenia. Zatem Godło „Teraz Polska” jest symbolem nowoczesnego patriotyzmu konsumenckiego. 

– Koronawirus z całą mocą uświadomił wszystkim, czym są łańcuchy dostaw w gospodarce i dlaczego tak ważne jest, aby wytwarzanie gotowych produktów, a także części i podzespołów odbywało się w kraju i w najbliższym otoczeniu – mówi Michał Lipiński – Nowoczesny patriotyzm ekonomiczny nie jest zamykaniem się na współpracę z innymi krajami, ale uczciwym i przede wszystkim świadomym promowaniem polskich firm, naszych najlepszych marek i w taki sposób Godło „Teraz Polska” odbierane jest przez krajowych konsumentów – dodaje. 

Jak zgłosić się do Konkursu „Teraz Polska”? Wszelkie informacje można znaleźć pod linkiem: https://terazpolskafirma.pl, a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91 lub pisząc na adres e-mail: konkurs@terazpolska.pl