Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

ZM Kania: trend convenience coraz mocniej będzie wpływał na naszą branżę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-07-2018, 12:43
- Opakowanie produktów spożywczych jest bardzo istotne, ponieważ to od niego w dużej mierze zależy, czy klient w ogóle zauważy produkt na półce. I nie chodzi tylko o grafikę opakowania, ale również o jego kształt, wielkość i walory użytkowe - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.
ZM Kania: trend convenience coraz mocniej będzie wpływał na naszą branżę
Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.

- Postęp technologiczny w branży na przestrzeni ostatnich lat pozwala nam dziś na coraz bardziej skuteczne wdrażanie innowacyjnych koncepcji produktowych i opakowaniowych. Nasza firma wykonała ogromną pracę nad opakowaniami w minionych kilkunastu miesiącach. Efektem były nie tylko rebrandingi kluczowych linii asortymentowych, ale także stosowanie nieraz eksperymentalnych form opakowań dla nowości, które wprowadziliśmy. Chcemy wyznaczać nowe standardy i być pionierami w kreowaniu nowych produktów i – co za tym idzie – opakowań - dodaje Dominika Rąba.

Zdaniem ekspertów firmy Mintel trend convenience dotyczy zarówno produktów spożywczych jak i ich opakowań.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!