Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Zuzanna Skalska: Będą zyskiwać małe firmy. Do głosu dochodzi hiperlokalność

  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-08-2020, 11:05
  • Aktualizacja: 06-08-2020, 11:18
Uważam, że w kontekście marek spożywczych, patrząc w przyszłość, również warto odnieść się do przeszłości. Kiedyś na polskich ziemiach jadło się dużo różnego rodzaju kasz. Uważam, że są one skarbem naszej ziemi i powinniśmy je promować, aby nie kojarzyły się tylko ze starymi czasami, z kaszą manną z dzieciństwa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zuzanna Skalska, Partner Założycielski 360Inspiration, Współzałożyciel FutureS Thinking Group, Praktyk Przyszłości.
Zuzanna Skalska: Będą zyskiwać małe firmy. Do głosu dochodzi hiperlokalność
Zuzanna Skalska, Partner Założycielski 360Inspiration, Współzałożyciel FutureS Thinking Group, Praktyk Przyszłości, fot. materiały prasowe

- Firmy spożywcze powinny stawiać na kasze gryczane, jęczmienne, jaglane, kukurydziane czy owsiane. W sklepach mamy obecnie najróżniejsze superfoods z innych krajów, a nie zawsze doceniamy polskie kasze, które są odżywczo bardzo cenne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zuzanna Skalska, Partner Założycielski 360Inspiration, Współzałożyciel FutureS Thinking Group, Praktyk Przyszłości.

- Warto promować polskie jedzenie jako smaczne, modne i o wysokich walorach odżywczych. Warto brać przykłady choćby z Wielkiej Brytanii, gdzie telewizja bardzo promuje tzw. brytyjską kuchnię opartą na lokalnych składnikach - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!