Zuzanna Skalska: Będą zyskiwać małe firmy. Do głosu dochodzi hiperlokalność
- Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
- Data: 06-08-2020, 11:05
- Aktualizacja: 06-08-2020, 11:18

- Firmy spożywcze powinny stawiać na kasze gryczane, jęczmienne, jaglane, kukurydziane czy owsiane. W sklepach mamy obecnie najróżniejsze superfoods z innych krajów, a nie zawsze doceniamy polskie kasze, które są odżywczo bardzo cenne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zuzanna Skalska, Partner Założycielski 360Inspiration, Współzałożyciel FutureS Thinking Group, Praktyk Przyszłości.
- Warto promować polskie jedzenie jako smaczne, modne i o wysokich walorach odżywczych. Warto brać przykłady choćby z Wielkiej Brytanii, gdzie telewizja bardzo promuje tzw. brytyjską kuchnię opartą na lokalnych składnikach - dodaje.
komentarze (0)