Zuzanna Skalska: Jak zmieniają się trendy na rynku żywności?
- Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
- Data: 22-06-2020, 08:00
W kontekście marek spożywczych, patrząc w przyszłość, warto odnieść się do przeszłości oraz promować polskie jedzenie jako smaczne, modne i o wysokich walorach odżywczych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zuzanna Skalska, Partner Założycielski 360Inspiration, Współzałożyciel FutureS Thinking Group, Praktyk Przyszłości.
ekonomiczny poniedziałek
Zuzanna Skalska, Partner Założycielski 360Inspiration, Współzałożyciel FutureS Thinking Group, Praktyk Przyszłości, fot. materiały prasowe
Jakie widać sygnały zmian, jeśli chodzi o marki spożywcze w Polsce?
Warto się zastanowić, czy w przyszłości będzie rynek zbytu na tak duże ilości mleka i mięsa, które obecnie produkujemy. Z jednej strony mówi się o negatywnym wpływie przemysłu mlecznego i mięsnego na środowisko, z drugiej coraz więcej osób ogranicza spożywanie produktów mięsnych i mlecznych. Może część firm mleczarskich będzie musiała przestawić się w większym stopniu niż dotychczas na produkcję mleka bez laktozy lub napojów sojowych oraz na wyższą jakość produktów i mniejszą ich liczbę?
Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)