Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Żywność na niepewne czasy. Mintel ogłasza 4 globalne trendy

  • Autor: Paulina Piwowarek
  • Data: 16-01-2023, 12:28
Mintel ogłosił cztery kluczowe trendy, które będą kształtować globalny rynek żywności, napojów i gastronomii w roku 2023 oraz w perspektywie pięciu i więcej lat.
Żywność na niepewne czasy. Mintel ogłasza 4 globalne trendy

Trendy pokazują, w jaki sposób w warunkach ciągłej niepewności i nowych wyzwań następuje ewolucja fundamentalnych zachowań konsumentów kształtowanych przez takie czynniki rozwoju trendów, jak Wartość, Doświadczenia i Otoczenie.

Trendy na 2023 r.

Kierunki rozwoju trendów – które dotyczą kwestii takich jak kosmos, zmiany klimatyczne, wydajność pracy mózgu oraz zmęczenie natłokiem informacji – pokazują, że marki mogą pomóc konsumentom zaadaptować się do życia w niepewnym świecie. Marki powinny wspierać konsumentów poszukujących wartości, dostarczać efektywnych formuł produktowych i zachęcać do czerpania przyjemności z jedzenia i picia.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!