Przeczytaj cały wywiad z prezesem Makaronów Polskich Zenonem Daniłowskim
- Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
- Data: 30-07-2012, 08:50
Nowy prezes Makaronów Polskich Zenon Daniłowski chce zrewolucjonizować ofertę produktową spółki, co pociągnie za sobą konieczność potężnych zmian w systemie dystrybucji. Spółka prawdopodobnie na jesieni zaprezentuje nową markę makaronów. O swoich planach nowy prezes spółki mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Zenon Daniłowski, jest prezesem Makaronów Polskich od 25 maja 2012 roku
Prezesem Makaronów Polskich jest Pan od kilku tygodni. Czy coś Pana zaskoczyło pozytywnie lub negatywnie, po objęciu w firmie tego stanowiska?
Przed objęciem funkcji prezesa byłem przewodniczącym Rady Nadzorczej Makaronów Polskich, ponadto byłem tą osobą, która w roku 1998 nabyła akcje spółki od funduszu inwestycyjnego. Jeśli chodzi o branżę i sprawy firmy, to są one mi generalnie znane.
Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (4)
Jestem niekwestionowanym FACHOWCEM jeżeli chodzi o MAKARONY ( PZZ WROCŁAW . Ś.Z.K.S. WODZISŁAW ŚLĄSKI , LUBELLA S.A. ALPNA SAVOIE FRANCJA )znam też historię AGROTECHNIKI aż do Rzeszowa ( dawne PZZ ) AGROTECHNIKA swojego czasu korzystała na Dolnym Śląsku z moich usług ( na pamiątkę mam sekudnk niezbędny do odmierzania czasu gotowania makaronu )
OdpowiedzPanowie z Agrotechnik nie mają pojęcia co z tym zrobić pozorowane ruchy od początku ,jakośc beznadziejna jak można robić makaron z mąki która pochodzi z 5 młynów,ale tak jest jak coś kupuje się za \"darmo\" od kolegi z NFI to i teraz trzeba sprzedać za bezcen do Maspeksu tylko szybko bo na rynku jest do wzęcia Malma . Jest to chyba dalszy ciąg afery tasmowej
OdpowiedzTrzeba przyznać, że sytuacja na rynku jest dość trudna, ale sądząc po słowach p. Daniłowskiego, wydaje się, że obiera dobry kierunek działań. Rynek się zmienia, także trendy żywieniowe, więc zwrócenie uwagi na produkty FIT jest raczej dobrym krokiem.
OdpowiedzO produktach FIT w tej spółce to się gada od dwóch lat, no i... się tylko gada. Szacuję, że nakłady inwestycyjne na \"drugą nogę\", czyli płatki śniadaniowe to jakieś 25-30 mln zł. Skąd to wziąć przy aktualnej sytuacji w spółce i na giełdzie? Nawet zbieranina producentów makaronu pod nazwą Izba nie jest w stanie sprzedawać do sieci z minimalną marżą, to już na pewno nowy prezes \"Da radę\". Nie wyszło z Bakallandem, nie wyszło z Mispolem. Kolos (20-25% udziału w rynku?) na glinianych nogach. Czeska Europasta tylko czeka na upadek, żeby mocniej wepchnąć się na nasz rynek na miejsce Makaronów.
Odpowiedz