Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Makarony Polskie inwestują w innowacyjne opakowania dań gotowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 28-03-2013, 11:06
Grupa Makarony Polskie wprowadzi na rynek testowe partie dań gotowych w innowacyjnych opakowaniach - w pojemnikach zamykanych w modyfikowanej atmosferze. - Jesteśmy na etapie wdrażania tych produktów, pierwsze próby sprzedaży będą przeprowadzane w jednej z polskich sieci sklepów, prawdopodobnie jeszcze w kwietniu. Na dużą skalę wprowadzimy je do obrotu jesienią, po tegorocznych zbiorach warzyw - mówi Zenon Daniłowski, prezes Makaronów.
Makarony Polskie inwestują w innowacyjne opakowania dań gotowych
Na zdj. Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich

Jak tłumaczy, rynek dań gotowych jest rynkiem o bardzo małej dynamice wzrostu. - Rynek dań gotowych wzrósł o 2 proc. w ostatnim roku i wartościowo był szacowany na poziomie 371 mln zł. Nasza sprzedaż na tym rynku wynosiła za ubiegły rok 12 mln zł, jest to udział na poziomie 3-4 proc., która dla nas jest daleko niesatysfakcjonujący - mówi Zenon Daniłowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Makarony Polskie dostrzegły dwa nowe obszary w tym segmencie, które dynamicznie rosną, są to: rynek produktów ekologicznych i rynek dań o krótszym terminie przydatności. Należący do grupy Stoczek Natura otrzymał już certyfikat na produkcję ekologiczną, którą zamierza rozwijać głównie w eksporcie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!