Sprzedaż Makaronów Polskich spadła o 44 proc.
Sprzedaż grupy Makarony Polskie spadła w lutym o 63 proc. wartościowo o 18 proc. ilościowo. W rezultacie, za dwa pierwsze miesiące wartość sprzedaży w grupie zmalała o 44 proc., do 20,6 mln zł. Rok wcześniej grupa zanotowała 36,5 mln zł sprzedaży.
Nie pomogła poprawa w pierwszym miesiącu bieżącego roku - grupa zwiększyła sprzedaż w styczniu o 19 proc. wartościowo i 8 proc. wolumenowo.
Najmocniej, o 100 proc., spadła w lutym sprzedaż w kategorii „inne produkty, usługi i surowce". Sprzedaż makaronów wyniosła 8,7 mln zł i była niższa o 8 proc. rok do roku. Wzrosła natomiast sprzedaż dań gotowych, sosów, dżemów i makaronów - o 29 proc.
W sumie, w lutym tego roku, sprzedaż w grupie Makaronów Polskich wyniosła 10,3 mln zł, wobec 27,9 mln zł rok wcześniej.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
MAKMakarony Polskie SA |
Kurs: 5.9000 PLN
Zmiana: -0.0500(-0.84%)
Aktualizacja: 05:03:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.