Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Zboża

3,5 tysiąca konsumentów testuje ciastka belVita

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 20-05-2016, 08:38
Rozpoczęła się wiosenna edycja kampanii WOM realizowanej przez agencję Streetcom dla ciastek śniadaniowych belVita. Akcja stanowi kontynuację działań ambasadorskich realizowanych od stycznia br. Dotychczasowy zasięg rekomendacji wyniósł 4 mln, czyli o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką niż zakładano.
3,5 tysiąca konsumentów testuje ciastka belVita
fot. mat. pras.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona została na trzy etapy. Pierwszy etap polegał na wsparciu konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”, gdzie stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”. Zaproszono do niej 22 tys. ekspertów, z 380 tys. społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji akcji, była również edukacja.

Natomiast druga i trzecia - obecnie trwająca część kampanii, skupiają się na testowaniu produktu przez ambasadorów marki i generowaniu jego rekomendacji on line oraz off line. Głównym celem działań jest budowanie komunikacji wokół hasła: „belVita to energia na cały poranek!”

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!