Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Zboża

Adam Dyszyński o strategii rozwoju firmy Atlanta AM w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2015, 14:39
O planach rozwoju firmy w Polsce, o potencjale rynku makaronów i przetworów pomidorowych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający w spółce Atlanta AM.
Adam Dyszyński o strategii rozwoju firmy Atlanta AM w Polsce
Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający w spółce Atlanta AM

Jaka jest strategia firmy jeśli chodzi o rozwój w Polsce? Jak Państwo oceniają potencjał polskiego rynku? 

Na polskim rynku obserwujemy rosnące zainteresowanie kulturą śródziemnomorską. Widać to nie tylko w sposobie gotowania Polaków, ale również w  rosnącej liczbie restauracji, które specjalizują się w tej kuchni. Nasza strategia opiera się na wykorzystaniu tego trendu. Cieszy nas, że Polacy nie boją się eksperymentować i chcemy dostarczać im oryginalnych produktów. Nasze produkty pod marką Melissa Primo Gusto pochodzą z Włoch i Grecji, dzięki czemu nadają potrawom ich autentyczny smak.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!