Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Aryzta: Sprzedaż produktów pakowanych wciąż jest wyższa

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2021, 10:18
W drugim lockdownie sieci handlowe nie reagowały pakowaniem pieczywa dostępnego tradycyjnie luzem, tak jak to miało miejsce w pierwszej fazie. Foliowano prawie wszystko. Sprzedaż produktów pakowanych wciąż jest wyższa, ale sytuacja powoli wraca do normy - mówi  Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.
Aryzta: Sprzedaż produktów pakowanych wciąż jest wyższa
Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska

  • Najtrudniejsza była pierwsza fala COVID, kiedy zmieniliśmy gwałtownie nawyki zakupowe
  • Konsumenci na początku mieli obawy dotyczące kupowania pieczywa luzem
  • Popularne stało się pieczenie chleba w domu. Staliśmy się ekspertami w dziedzinie zakwasu i mąki
  • Coraz częściej szukamy produktów z tzw. wartością dodaną, naturalnych i rzemieślniczych
Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • miki z afryki 2021-11-01 23:34:45

    Ten koleś to porażka jakaś Kto go mianował prezesem? Niedouk

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!