Barilla:Naszym priorytetem jest zwiększenie rozpoznawalności
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 01-08-2014, 13:40

- W najbliższym czasie zamierzamy znacząco rozwinąć sprzedaż makaronów i zwiększyć znajomość marki Barilla w Polsce dzięki intensywnym działaniom reklamowym w mediach i promocyjnym w miejscach sprzedaży - zapewnia Marta Martys, Marketing Manager w Barilla Polska.
Barilla nie planuje wejścia w dystrybucję makaronów świeżych na rynku polskim. - Na chwilę obecną naszym priorytetem jest zwiększenie rozpoznawalności serii klasycznej, La Collezione i pełnoziarnistej Integrale oraz ugruntowanie włoskiej marki Barilla w świadomości konsumentów - dodaje Marta Martys.
Potencjał rozwoju branży makaronów jest duży. Popyt na makarony stale rośnie, a według ACNielsen, tendencja ta przewidywana jest także na 2014 r. Wartość sektora makaronów na polskim rynku w ostatnim roku wyniosła 921 mln zł.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Ceny pszenicy i jaj mocno w górę. Czy czekają nas podwyżki cen makaronów? (wywiad)
-
Gwałtowne wzrosty cen surowców: Producenci makaronów mocno zaniepokojeni
-
Duży producent makaronu zostaje w Rosji. "Naszą misją jest żywienie ludzi"
-
Milionowe przejęcie na rynku makaronów. Znamy szczegóły!
-
Barilla promuje Pesto alla Genovese w nowej kampanii reklamowej
-
Światowy Dzień Makaronu. Polacy zjadają ok. 5 kg makaronu rocznie
-
Makarony Polskie: Ceny muszą dostosować się do wzrostu kosztów produkcji
-
Makarony Polskie: 2021 trudnym rokiem dla firm spożywczych
-
Makarony Polskie: akwizycje ważnym kierunkiem rozwoju
-
Makarony Polskie: eksport w 2020 wyniósł ponad 17 mln zł
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)