Barilla Polska podsumowała 2017r: Wzrost sprzedaży makaronów i sosów o 35%
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 13-12-2017, 11:29

Według podanych informacji włoski producent w 2017 roku zwiększył o 35% sprzedaż makaronów i sosów Barilla oraz o 40% sprzedaż pieczywa Wasa, co należy odnotować jako znaczący sukces (Źródło: dane wewnętrzne Barilla Poland Sp. z o.o.). W stosunku do ubiegłych lat spółka podniosła poziom marży operacyjnej oraz obniżyła koszty logistyki.
W 2017. roku makarony Barilla pojawiły się w wielu nowych punktach sprzedaży, co oznacza znaczne zwiększenie ich dostępności. Do stale rozwijającej się dystrybucji firma dodaje jeszcze cały szereg przemyślanych i skutecznych akcji marketingowych i promocyjnych. Wśród nich wymienić można chociażby serię spotkań z blogerami, czyli „Klub Kolacyjny”, a także trzecią edycję konkursu Barilla Cup skierowaną do konsumentów. Marka silnie obecna jest również w kanałach social media takich jak Facebook czy Youtube oraz na licznych portalach poświęconych kuchni i gotowaniu. Dodać do tego należy wiele akcji promocyjnych, degustacyjnych i dobrą ekspozycję w punktach sprzedaży.
komentarze (0)