Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Barilla wystartowała z nową międzynarodową kampanią marketingową

Barilla rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy. Kampania będzie emitowana od 21 września w 18 krajach: Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Nowy projekt wzmacnia przekaz marki związany z bliskością względem życia codziennego i wiarą w lepsze jutro.

Barilla wystartowała z nową międzynarodową kampanią marketingową
Barilla, wiodący producent makaronu na świecie, rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy, fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 21-09-2020, 15:54

Ostatnie miesiące całkowicie zmieniły nawyki ludzi. Dom stał się jedynym ośrodkiem wielu działań, które kiedyś prowadziliśmy poza nim. Często doprowadzało to do zmiany pierwotnego przeznaczenia wielu rzeczy, ale równocześnie pozwalało na ponowne odkrycie przyjemności czerpanej z zasiadania przy stole. Taka właśnie jest sceneria nowego międzynarodowego filmu wyprodukowanego przez BRW i nakręconego w Budapeszcie i Rzymie przez wielokrotnie nagradzanego reżysera spotów reklamowych – Reynalda Gresseta, znanego ze swojej wrażliwości na estetykę i tętniących życiem obrazów.

Główną rolę odgrywają w nim stoły z całego świata uchwycone w prozie życia codziennego, w towarzystwie ludzi, którzy wykorzystują je do pracy na swoich laptopach, do odrabiania prac domowych, do ćwiczeń, a nawet używają ich jako perkusji. Kreatywność ludzka rozwija się wraz z działającym na wyobraźnię, emocjonalnym crescendo – w rytm piosenki „Beautiful That Way” ze ścieżki dźwiękowej filmu Roberta Benigniego „Życie jest piękne” autorstwa Nicoli Piovaniego, który otrzymał za nią jeden z trzech Oscarów zdobytych przez ten obraz. To ponadczasowe arcydzieło, które reprezentuje piękno włoskiej kultury na szczeblu międzynarodowym. To oda do życia, do przebudzenia, do nieograniczonej nadziei, która w końcowej scenie reklamy łączy się z tradycyjnymi wartościami marki.

Gdy na stole pojawia się makaron, na nowo staje się on pełnym gościnności i ciepła miejscem spotkań rodziny i przyjaciół. Nie jest to zwykły stół, ale dom – jak głosi slogan: „Od 1877 roku Barilla sprawia, że stół staje się sercem domu.”

Spot, dostępny w formatach 15'', 30'' i 60'', będzie emitowany na kanałach telewizyjnych i cyfrowych.


 – Ta kampania miała na celu postawić na pierwszym planie codzienność stołów na całym świecie. W tym trudnym okresie były one wykorzystywane w najróżniejszy, nietypowy sposób. Ale to właśnie w momencie, gdy na stole pojawia się makaron, bliscy gromadzą się wokół niego i na nowo doceniają znaczenie słowa »dom«. To przekaz o bliskości i nadziei na lepsze jutro – powiedział Gianluca Di Tondo, dyrektor ds. marketingu Barilli.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Barilla RSS ALERT    /    Barilla Polska RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.236.135
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!