Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Bielmar spodziewa się wyhamowania spadku handlu tradycyjnego

ZT Bielmar oczekują w tym roku stabilizacji na rynku surowców, a także na rynku handlu detalicznego. - Po dynamicznym rozwoju sieci dyskontów, spadku obrotów w hipermarketach oraz konsolidacji rynku hurtowego, liczymy na wyhamowanie procesu kurczenia się handlu tradycyjnego - mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji ZT Bielmar.

Bielmar spodziewa się wyhamowania spadku handlu tradycyjnego
Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji ZT Bielmar

Autor: portalspozywczy.pl, PB
Data: 06-02-2014, 15:40

- W bieżącym roku liczymy na stabilizację w dwóch obszarach. Po pierwsze, życzylibyśmy sobie dobrych zbiorów rzepaku, który jest podstawowym surowcem naszej produkcji. Mamy nadzieję, że w związku z tym jego ilość na rynku i cena będą korzystne. Zakładamy, że ceny także innych składników naszych produktów nie staną się przedmiotem zbytnich spekulacji i pozostaną na tym samym poziomie - mówi Aleksander Szałajko w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

- Druga sprawa to handel w Polsce. Po dynamicznym rozwoju sieci dyskontów, spadku obrotów w hipermarketach oraz konsolidacji rynku hurtowego, liczymy na wyhamowanie procesu kurczenia się handlu tradycyjnego. Oczekujemy rynkowej stabilizacji - dodaje.

Jak ocenia, w takich warunkach firma ZT Bielmar będzie mogła realizować swoje założenia sprzedażowe i wszelkie działania prosprzedażowe. - To dla nas szczególnie ważne, tym bardziej, że jesteśmy jedynym producentem tłuszczów roślinnych z całkowicie polskim kapitałem, który posiada znaczące udziały w rynku i z sukcesem opiera się konkurencji - podkreśla.

Jego zdaniem, konsolidacja handlu detalicznego oraz hurtowni jest zjawiskiem typowym dla czasu spadku obrotów w handlu.

- Musimy się do tego dostosować, ale jednocześnie nie możemy dać się ponieść emocjom. Trzeba przeanalizować zmiany i spróbować ocenić, na ile będą trwałe. Nie chcielibyśmy, aby doszło do paradoksalnej sytuacji, w której to kanał nowoczesny dyktuje warunki całemu rynkowi - mówi Aleksander Szałajko.

Dodaje, że konsument co prawda pozostaje wrażliwy na reklamę, lecz zaczyna wybierać bardziej świadomie. - Czynnik ekonomiczny nadal będzie decydujący podczas zakupu, mimo to musimy dbać o szeroką dystrybucję oraz najwyższą jakość produktów. Wyzwaniem w relacjach handlowych będzie utrzymanie równowagi pomiędzy aspiracjami producenta, a warunkami dyktowanymi w centralach sieci - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksander Szałajko RSS ALERT    /    Bielmar RSS ALERT    /    ZT Bielmar RSS ALERT    /    oleje RSS ALERT    /    rynek olejĂłw w Polsce RSS ALERT    /    oleje roślinne RSS ALERT    /    margaryna RSS ALERT    /    rynek tłuszczĂłw w Polsce RSS ALERT    /    rynek margaryn RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!