Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Brand Manager Sys: Zwiększamy sprzedaż online i pracujemy nad nowymi produktami

- Od początku roku kilkukrotnie wzrosła nasza sprzedaż online. Jest to efekt konsekwentnych działań handlowych i marketingowych, ale także zwiększonego popytu na produkty sypkie trwającego od pierwszych tygodni marca. Nie zawieszamy jednak naszych wcześniejszych projektów. Intensywnie pracujemy nad nowymi liniami produktowymi, z których pierwsza będzie miała premierę w najbliższym czasie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Krześniak, Brand Manager w firmie SYS.

Brand Manager Sys: Zwiększamy sprzedaż online i pracujemy nad nowymi produktami
Małgorzata Krześniak, Brand Manager w firmie SYS zapowiada, że firma nie rezygnuje z prac nad nowymi liniami produktowymi, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 21-04-2020, 10:15

W połowie marca z brand managerem firmy Sys porozmawialiśmy o sytuacji w firmie w pierwszych tygodniach pandemii koronawirusa w Polsce. 

Jak mówi Małgorzata Krześniak, priorytetem firmy SYS było zawsze zapewnienie bezpiecznych warunków pracy osobom, które spółka zatrudnia oraz dostarczenie klientom produktów najwyższej jakości.

- W związku z pandemią COVID-19 wprowadziliśmy szereg nowych procedur i rozwiązań prewencyjnych, m.in. zwiększenie częstotliwości dezynfekcji w zakładzie, obowiązkowe pomiary temperatury u pracowników, zwiększenie odległości między stanowiskami pracy i lepsze ich zabezpieczenie, powszechny dostęp do środków ochrony osobistej i dezynfekcji. Przeorganizowaliśmy pracę wszystkich działów firmy, wprowadziliśmy system zmianowy także wśród pracowników biurowych, a osoby, których fizyczna obecność w firmie nie była konieczna, przeszła na pracę zdalną. Wszystko po to, aby ograniczyć liczbę osób przebywających jednocześnie w firmie do koniecznego minimum - mówi.

Brand Manager w firmie Sys wskazuje, że początek kwarantanny wiązał się z nagłym, skokowym wzrostem sprzedaży we wszystkich kanałach.

- Było to dla nas największym wyzwaniem. Jednak dzięki reorganizacji pracy szybko dostosowaliśmy się do nowych warunków, utrzymaliśmy ciągłość produkcji i sprawnie realizowaliśmy zamówienia z sieci handlowych i hurtowni. Poza tym, dostrzegając ogromny potencjał e-commerce, wykorzystujemy ten czas na nawiązanie współpracy z nowymi kontrahentami i lepsze pozycjonowanie u tych obecnych. Od początku roku kilkukrotnie wzrosła sprzedaż online. Jest to efekt konsekwentnych działań handlowych i marketingowych, ale także zwiększonego popytu na produkty sypkie trwającego od pierwszych tygodni marca. Nasz sklep online również odnotował rekordowe obroty — w marcu miał miejsce przeszło 500-procentowy wzrost sprzedaży r/r. Kolejny pik sprzedażowy przypadł przed świętami. Sprzedaż żurku z serii Dania Babci Zosi w tygodniach poprzedzających Wielkanoc była niemal pięciokrotnie wyższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obecnie sytuacja we wszystkich kanałach normalizuje się. Sprzedaż utrzymuje się na wysokim, ale stabilnym poziomie - mówi.

więcej informacji:

Sys RSS ALERT    /    Małgorzata Krześniak RSS ALERT    /    Dania Babci Zosi RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    kasze RSS ALERT    /    ryż RSS ALERT    /    zupy RSS ALERT    /    Zielone Pojęcie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!