Partner portalu
partner portalu
Zboża

Clean Eating, producent ekologicznej żywności, wystartował na polskim rynku

Na polskim rynku wystartowała międzynarodowa marka Clean Eating. Proces ręcznej produkcji odbywa się w podwarszawskiej Rawie Mazowieckiej, skąd produkty Clean Eating trafiają do Skandynawii i za ocean (USA oraz Kanada).

Clean Eating, producent ekologicznej żywności, wystartował na polskim rynku
Clean Eating, producent ekologicznej żywności, wystartował na polskim rynku

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-06-2020, 11:43

Clean Eating rozpoczęło w Polsce sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem sklepu online. Większość produktów marki powstaje w naszym kraju, a w ofercie znajdują się m.in. granole oraz musli bez dodatku cukru, skandynawskie chrupkie pieczywo, mieszanki do wypieku chleba w domu, praliny daktylowe, bezkaloryczny makaron Konjac oraz linia zawierająca artykuły wysoko proteinowe – owsianka proteinowa, granola proteinowa, chrupkie pieczywo proteinowe.

Proces ręcznej produkcji odbywa się w podwarszawskiej Rawie Mazowieckiej. – Korzystamy z lokalnych surowców, zaopatrujemy się u lokalnych dystrybutorów, nasze produkty regularnie przechodzą badania zarówno w polskich, jak i szwedzkich laboratoriach. Jakość i smak są dla nas priorytetem – tłumaczy Ewelina Polańczyk, odpowiedzialna za rozwój i portfolio produktowe marki Clean Eating.

– Nasze artykuły tworzymy z myślą o ludziach, którzy żyją zdrowo i aktywnie, dla których posiłek to ważny element dnia, ale mają również potrzebę przygotowania go szybko i prosto. Od początku naszym priorytetem był nie tylko transparentny i bogaty w wartości odżywcze skład, ale również smak – wyjaśnia Katrin Zytomierska, założycielka i dyrektorka zarządzająca Clean Eating, popularna szwedzka prezenterka telewizyjna.

Firma aktualnie zatrudnia przy produkcji w Rawie Mazowieckiej około 40 osób i jest istotnym pracodawcą na tamtejszym rynku. Między Łodzią a Warszawą powstają produkty, które następnie trafiają nie tylko na skandynawski rynek, ale również do USA i Kanady. Marka ma w planach w perspektywie roku powiększyć ofertę certyfikowanych produktów ekologicznych oraz rozszerzyć linię vegan.

– Od lat obserwuję polski rynek i branżę eko. Powszechnie dostępne produkty z nazwą „fit” wciąż pod wieloma postaciami kryją w sobie cukier, olej palmowy czy sztuczne aromaty. Rynek w tym zakresie jest nieuregulowany. Nasze produkty to 100% naturalnych składników i zero cukru – dodaje Polańczyk. – To rzecz właściwie niespotykana przy tej skali produkcji.

Ambasadorką Clean Eating w Polsce jest Katarzyna Błażejewska-Stuhr, dietetyczka i propagatorka zdrowego żywienia, współtwórczyni kolektywu "Kobiety bez diety".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Clean Eating RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    Katarzyna Błażejewska-Stuhr RSS ALERT    /    musli RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!