Consonni nie ulega presji cenowej i chce być porsche branży cukierniczej
Po 21 latach działania w Polsce firma cukiernicza Consonni ma 10 mln zł obrotu, dociera do kilkuset sklepów oraz kanału HoReCa, chociaż - jak przekonują jej właściciele - nie ulegają presji cenowej i chcą być porsche branży cukierniczej, dla którego jakość i stosunek do klientów są zawsze na pierwszym miejscu - pisze "Puls Biznesu".

Zdaniem Zdzisława Bartelaka, właściciela Consonni, rosnąca sprzedaż produktów z najwyższej jakościowej półki jest nie tyle związana z bogaceniem się społeczeństwa, co z coraz większą jego wiedzą. Zresztą od nowoczesnego handlu firma się nie odżegnuje. Obecna jest pod swoją marką w sieci hipermarketów Auchan i w delikatesach Alma. Produkuje również dla Krakowskiego Kredensu, jej ciasteczka konsumują również kawosze w lokalach CHI Polska (operator sieci Coffee Heaven i Costa by Coffeeheaven) oraz Empik Cafe. Najsłynniejsze wyroby Consonni to ciasteczka owsiane i ciasto drożdżowe - czytamy w "PB".
