Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Cukiernicy: Dobry pączek musi kosztować przynajmniej 3 zł

Koszt wyprodukowania pączka po raz pierwszy od ośmiu lat jest w tym roku niższy i wynosi co najmniej 71,8 groszy, podczas gdy rok temu było to 72,6 groszy. Jednak o wartości pączka decydują także know-how, umiejętności cukiernika i czas, który poświęca na jego wypieczenie - pisze Puls Biznesu.

Cukiernicy: Dobry pączek musi kosztować przynajmniej 3 zł

Autor: Puls Biznesu
Data: 27-02-2014, 09:58

Uznani w kraju cukiernicy powtarzają, że dobry pączek musi kosztować przynajmniej 3 zł. Sprzedaż tego tłustoczwartkowego frykasu za 1-2 zł jest niewykonalna. Jednocześnie supermarkety prześcigają się w pączkowych ofertach - można znaleźć nawet taką za 55 groszy.

Jak sprawdził Puls Biznesu, w kosztach wytworzenia pączka najdroższy jest olej, który kosztuje prawie 18 groszy i w ciągu dekady podrożał o 47 proc. Najmniejszym kosztem jest natomiast cukier, bo przekracza 1 grosz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

pączki RSS ALERT    /    piekarnictwo RSS ALERT    /    piekarnie w Polsce RSS ALERT    /    piekarnie RSS ALERT    /    cukiernie RSS ALERT    /    Tłusty Czwartek RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • dsfdc 2014-03-03 11:19:13
    Ciekawe kto z was widział pączki powyżej 3pln...pewnie te śmierdziele od Blickle tyle kosztują:(

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.58.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!