Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Zboża

Daniłowski, Makarony Polskie: Współczesny konsument delektuje się jedzeniem

  • Autor: JS / portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2018, 11:08
Wygląd, smak, zapach czy tekstura wpływają na wybór produktu, na decyzje zakupowe. Marketing definiuje produkty do naszego portfolio – powiedział w rozmowie z portalemspozywczym.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu spółki Makarony Polskie.
Daniłowski, Makarony Polskie: Współczesny konsument delektuje się jedzeniem
Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie, fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Patrząc na ofertę spółki, uległa ona zmianie i pojawiły się nowe produkty w portfolio Makaronów Polskich.

– W naszej strategii stawiamy na to, aby być bardziej elastycznymi i przygotować produkty „szyte na miarę” potrzeb naszych konsumentów. Jesteśmy otwarci na potrzeby rynku. Elastyczność jest dla nas bardzo istotna, bowiem klienci oczekują oferty różnorodnej. W ubiegłym roku wprowadziliśmy kilka produktów dostosowanych do potrzeb rynku convenience i trendów prozdrowotnych – tłumaczył Zenon Daniłowski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!