De Heus inwestuje w platformę sprzedaży elektronicznej
- Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
- Data: 24-04-2017, 10:57
Pulpit Klienta to innowacyjna platforma na polskim rynku pasz. Dzięki niej klienci De Heus mogą w bezpieczny, dogodny i łatwy sposób dokonywać zakupów.
„Coraz więcej hodowców oczekuje prostego i przejrzystego narzędzia online. Pulpit Klienta to serwis właśnie dla nich - dla nowoczesnych klientów De Heus, którym zależy na szybszym i prostym kupowaniu, a także na posiadaniu kontroli nad całym procesem. Funkcjonalny i przejrzysty interfejs pozwala w łatwy i przyjemny sposób zarządzać zamówieniami, a praktyczna funkcjonalność skraca proces zamawiania i płatności” – mówi Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus.
Powiązane tematy:
-
ekonomiczny poniedziałek
Zaostrzona sytuacja na rynku nawozów i pasz
-
W Polsce zabraknie surowców przez wojnę w Ukrainie? "Nie panikujmy"
-
KSG Agro tworzy zapasy surowców. Spółka produkuje pasze na dwie zmiany
-
Nosarzewski: Jak wojna na Ukrainie wpływa na firmy spożywcze w Polsce?
-
Branża drobiarska: Zwyżki cen pasz są paliwem dla inflacji
-
Cargill zacieśnia współpracę z chemicznym gigantem
-
Będą kary za reklamowanie pasz leczniczych
-
Właściciel Graala sprzedaje producenta pasz
-
Wzrost cen mleka nie pokrywał wzrostu kosztów produkcji
-
De Heus: Jakie wyzwania stoją przed hodowcami?
komentarze (0)