Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Dyrektor Atlanta AM: Sprzedaż makaronów cały czas rośnie

- 2015 r. był udany dla branży makaronów i produktów śródziemnomorskich zarówno 
w Polsce, jak i na świecie. Urodzaj cieszy, szczególnie po wyjątkowo słabym roku 2014. Większe plony były bardzo widoczne  w przypadku pomidorów i oliwek, co przełożyło się na lepszą jakość sprzedawanych produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający Atlanta AM w Polsce.

Dyrektor Atlanta AM: Sprzedaż makaronów cały czas rośnie
Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający Atlanta AM

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-01-2016, 11:53

- W Polsce rok do roku rośnie sprzedaż makaronów. Wzrost ten jest stały i wynika między innymi z większej otwartości na mniej tradycyjne formy – makarony z pszenicy durum czy makarony pełnoziarniste. Co ciekawe, rynek produktów pomidorowych, szczególnie przecierów, bardzo dynamicznie się rozwija, a wzrosty rok do roku są duże. Widzimy, że Polacy coraz częściej zwracają uwagę na relację ceny do jakości i są bardziej świadomymi konsumentami - zapewnia Adam Dyszyński.

Jego zdaniem coraz większą popularnością cieszą się produkty prozdrowotne – makarony pełnoziarniste, orkiszowe, bezglutenowe. - Dlatego, żeby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, marka Melissa Primo Gusto zdecydowała się na rozszerzenie asortymentu  tego typu makaronów w ostatnim roku - dodaje.

W przypadku marki Melissa Primo Gusto Atlanta AM odnotowała w 2015 r. wzrost sprzedaży o 8 proc.

- Wzrost wynika zarówno ze wspomnianych tendencji, jak i z faktu, że udało nam się znacząco rozszerzyć dystrybucję. Weszliśmy do sieci handlowych (między innymi Mila, Freshmarket, Małpka) i zaczęliśmy być bardziej widoczni na rynku tradycyjnym  - mówi Adam Dyszyński.

Jakie są priorytety firma na 2016 r.?

- Jak w przypadku każdej firmy naszym celem jest zwiększenie dynamiki wzrostu sprzedaży z wykorzystaniem obserwowanych tendencji. W 2016 chcielibyśmy również dalej budować zaangażowaną w świat marki społeczność i rozwinąć dystrybucję - dodaje dyrektor firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Dyszyński RSS ALERT    /    Atlanta AM RSS ALERT    /    Melissa Primo Gusto RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!