Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Dyrektor FSB: Sektor piekarniczy rośnie dzięki nowym produktom

Na rynku piekarniczym wyraźnie zarysowują się trendy, polegające między innymi na tym, iż konsumenci szukają produktów z najlepszą relacją jakości do ceny, zdrowych i dostępnych. Coraz większe grono nabywców znajdują produkty innowacyjne i pieczywo etniczne - ocenia Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający spółki FSB Piekarnie.

Dyrektor FSB: Sektor piekarniczy rośnie dzięki nowym produktom
Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający spółki FSB Piekarnie. Fot. PTWP

Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
Data: 31-10-2013, 11:24

- W ostatnim czasie bardzo wyraźnie widać cztery główne trendy konsumenckie bardzo mocno wpływające także na rynek pieczywa. Jednym z nich jest „Value for money" - konsumenci wyjątkowo świadomie kontrolują wydatki szukając najlepszych okazji i najlepszego - ich zdaniem - stosunku wartości do ceny - mówi Waldemar Topolski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Kolejny trend to poszukiwanie naturalności i walorów zdrowotnych - przy zakupie konsumenci zwracają coraz większą uwagę na wartości odżywcze, zawartość glutenu czy indeks glikemiczny. Ponadto, konsumenci starają się nie rezygnować z drobnych przyjemności i chętnie kupują małe wykwintne przekąski, nawet w trudnych czasach.

- Ważne są także: dostępność i wygoda - niewielkie porcje pieczywa, przekąski, zarówno słodkie i słone, które kupimy dosłownie wszędzie - mówi Waldemar Topolski.

Jego zdaniem, nieobecne jeszcze kilka lat temu produkty, jak bagietka czosnkowa, pieczywo etniczne (np. tortilla), ciabatta, bułki z ziarnami, z dodatkiem błonnika i protein, czy snacki z szynką znajdują coraz większe grono nabywców. - Dzięki nowym produktom jesteśmy w stanie - jako sektor - rosnąć i przyciągać nowych konsumentów - mówi dyrektor zarządzający FSB Piekarnie.

Fresh Start Bakeries (FSB) jest częścią trzeciej co do wielkości firmy piekarskiej na świecie, ARYZTA. W Polsce, do ARYZTA, obok dwóch zakładów FSB należy także Hiestand, jeden z liderów w sprzedaży szerokiej gamy pieczywa, słodkich i słonych przekąsek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Waldemar Topolski RSS ALERT    /    FSB Piekarnie RSS ALERT    /    piekarnie RSS ALERT    /    piekarnie w Polsce RSS ALERT    /    piekarnictwo RSS ALERT    /    chleb RSS ALERT    /    pieczywo RSS ALERT    /    spoĹźycie pieczywa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.188.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!