• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Inauguracja XIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Gospodarka – czas odbudowy

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021

Dyrektor Monini Polska: Nikt w branży nie wydaje na marketing tyle co nasza firma

W najbliższych latach Monini Polska chce pozostać liderem w swojej branży w wysokości środków przeznaczanych na marketing i reklamę. - Przewidujemy utrzymać poziom tych wydatków w najbliższych latach, być może w dalszej przyszłości zostaną one nieznacznie zwiększone - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Joanna Świątek, brand & trade marketing manager w firmie Monini Polska.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 08-08-2011, 11:21
Dyrektor Monini Polska: Nikt w branży nie wydaje na marketing tyle co nasza firma

Spółka nie zdradza, jakie środki przeznacza rocznie na marketing. Jak zapewnia Joanna Świątek, jest to duża kwota i spółka Monini Polska jest liderem w branży w tej dziedzinie. - Nikt z naszej głównej konkurencji nie wydaje takich pieniędzy na kampanię informacyjną - mówi nasza rozmówczyni.

I dodaje, że Monini Polska inwestuje przede wszystkim w akcje marketingowe, budowanie świadomości i kształtowanie wizerunku marki, prowadzi też działania edukacyjne w punktach sprzedaży, prasie, Internecie, czy TV.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • regionalnesmaki 2011-08-08 15:07:25

    Co za bzdury wygaduje ta pani?? Chyba od oliwy z oliwek jej się poprzewracało w głowach. Badania naukowe mówią o tym, że to olej RYDZOWY z lnianki jest najzdrowszy, po szczegóły odsyłam do przeglądarek. Oliwa oliwie nie równa, wszystko zależy od regionu z którego danego oliwki pochodzą, najlepsze są z Krety i z Sycylii. Bardzo wysokiej jakości są także oleje arganowe, szczególnie marokańskie. Niestety ta firma ma podejście czysto przemysłowe i komercyjne do oliw i olejów w ogóle, mimo, że ma w ofercie kilka ciekawych oliw regionalnych w tym i sycylijską. W Polsce mamy bardzo dużo dobrych olejów rzepakowych i słoneczenikowych wysokiej jakości. Oczywiście są to oleje tradycyjne, produkowane w małych ilośiach. Moim zdaniem jednak lepiej wydać 10 złotych na półlitrową butelkę oleju rydzowego z logiem GTS lub na dobrej jakości olej rzepakowy, wytwarzany metodą na zimno (na gorąco też nie jest zła)niż wydawać 20 złotych na litrową butelkę oliwy znanej marki.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!