Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Euryza - nowa marka ryżu wchodzi na polski rynek

Polacy są świadomymi i otwartymi na egzotyczne kuchnie konsumentami, co sprzyja sprzedaży ryżu. Ten fakt, jak i bliskość położenia skłoniły niemiecka firmę Euryza do wejścia na nasz rynek. Nad Wisłą będzie miała silną konkurencję, ale Arkadiusz Kochmański, Retail Sales Representative w Euryza GMBH przekonuje, że spółka zaskoczy swoją ofertą.

Euryza - nowa marka ryżu wchodzi na polski rynek
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 29-01-2021, 12:21

Firma Euryza wkrótce wejdzie do Polski. Czym zajmuje się spółka i jaka jest jej historia?

Arkadiusz Kochmański, Retail Sales Representative w Euryza GMBH: Firma Euryza GMBH jest producentem ryżu, właścicielem marek RYŻ-FIT oraz Oryza. Historia firmy sięga początków ubiegłego stulecia, kiedy to Alfred Lüthke z Hamburga założył firmę w 1909 roku, w swoim rodzinnym mieście. To już ponad 100 lat pięknej historii pisanej ryżem. W tym czasie firma wprowadziła wiele innowacji i udogodnień produktowych. Pierwszy ryż w torebkach zaprezentowaliśmy w 1959 r., co okazało się wówczas wielkim sukcesem i zapewniło rozpoznawalność. Przez te wszystkie lata byliśmy czynnym uczestnikiem zmieniającego się rynku i obserwatorem trendów, a do tego pilnym uczniem. Dziś chętnie dzielimy się doświadczeniem z naszymi partnerami handlowymi.

EURYZA GMBH to również część globalnego koncernu spożywczego Ebro foods, światowego lidera w produkcji ryżu, posiadającego 44 fabryki na całym świecie. Firma jest właścicielem wielu popularnych marek kojarzonych z ryżem, a także dostawcą marek własnych do sieci handlowych.

Jako EURYZA GMBH jesteśmy natomiast wiodącym dostawcą ryżu i makaronu na rynku niemieckim. Dostarczamy ryż do wszystkich dużych sieci handlowych. W Niemczech zbudowaliśmy rozpoznawalność marek ORYZA oraz REIS-FIT w przypadku ryżu, a także Garofalo w przypadku makaronów. Garafalo, włoski producent wysokiej jakości makaronów, tak jak EURYZA przynależy do grupy EBRO. Dzięki kompleksowości wyrażonej szerokim portfolio jesteśmy liczącym się graczem w Niemczech.

Czy Polska była naturalnym kierunkiem ekspansji? Jaki potencjał widzi Euryza w naszym kraju?

Polska stała się naturalnym kierunkiem ekspansji ze względu na potencjał rynku, jak i bliskość położenia. Polscy konsumenci potrafią docenić jakość i są otwarci na inne kuchnie, a co za tym idzie - nowe produkty. Fakt, iż społeczeństwo polskie jest w trakcie rewolucji kulinarnej ukierunkowanej na zdrową, świadomą dietę, w którą wkomponowują się dania przygotowane na bazie ryżu, miał dodatkowe znaczenie. Duża popularność kuchni azjatyckiej w Polsce wpływa pozytywnie na konsumpcję ryżu. Wierzymy, że marka RYŻ-FIT skorzysta na tym trendzie i podbije podniebienia Polaków. Dodatkowo obecność na rynku polskim pozwala naszej firmie lepiej wykorzystywać międzynarodową skalę działalności i aktualne relacje z sieciami handlowymi w całej Europie.

więcej informacji:

Arkadiusz Kochmański RSS ALERT    /    Euryza RSS ALERT    /    ryż RSS ALERT

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!