GoodMills Polska chce zwiększać udziały w handlu tradycyjnym
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 24-11-2015, 12:09

- Handel tradycyjny, z uwagi na jego udziały w rynku, jest dla nas absolutnie ważny. Stale rozszerzamy współpracę z hurtowniami, z dystrybutorami, którzy zaopatrują tego typu punkty. Zorientowani jesteśmy na zwiększenie naszych udziałów również w handlu tradycyjnym – tłumaczy Piotr Piąstka w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Prezes GoodMills Polska zauważa, że stosunkowo najszybsze jest budowanie skali w handlu nowoczesnym. Bardziej pracochłonne i długotrwałe jest natomiast funkcjonowanie w szerokiej dystrybucji dostępnej dla handlu tradycyjnego. - Mimo to, stawiamy na oba kanały. W handlu tradycyjnym planujemy pokryć te obszary, gdzie do tej pory nas raczej nie było, głównie budując dystrybucję dla brandu Basia – mówi Piotr Piąstka.
komentarze (0)