Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

GoodMills zainwestuje 50 mln zł w swoje polskie młyny

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 23-08-2012, 14:07
Producent Mąki Basia, firma VK Polska od 1 października br. zmieni nazwę na GoodMills Polska. Jako część międzynarodowego koncernu GoodMills Group, lidera na europejskim rynku przemiału zbóż, będzie realizować strategię, która ma na celu m.in.: skoncentrowanie się na handlu detalicznym, rynku piekarniczym oraz rozwoju technologicznym.
GoodMills zainwestuje 50 mln zł w swoje polskie młyny
Jeden z młynów należących do firmy GoodMills Polska (obecnie VK Polska)

Koncern GoodMills Group zainwestuje w GoodMills Polska ponad 50 mln złotych. Inwestycje będą w głównej mierze przeznaczone na zwiększenie mocy produkcyjnych młynów, powiększenie powierzchni magazynowych oraz zwiększenie wydajności maszyn pakujących.

Modyfikacji ulegnie również dotychczasowa strategia firmy. GoodMills Polska to jeszcze silniejsza koncentracja na handlu detalicznym. Dotychczasowa strategia obejmowała silne zaangażowanie w kanał nowoczesny z uwagi na jego dominujący udział w sprzedaży. Obecnie firma będzie koncentrowała się również na handlu tradycyjnym, planuje poszerzenie współpracy z dystrybutorami i kluczowymi hurtowniami.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!