Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Zboża

Grupa Makarony Polskie: Realizacja inwestycji pozwala na rozwój oferty we własnych brandach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2020, 10:21
Makarony Polskie opublikowały raport za 2019 rok. W komunikacie spółka poinformowała m.in. o inwestycjach i nowych produktach, które pojawiły wśród poszczególnych marek w portfolio spółki.
Grupa Makarony Polskie: Realizacja inwestycji pozwala na rozwój oferty we własnych brandach
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie fot. PTWP

Grupa w raporcie przedstawiła wyniki uzyskane w ubiegłym roku, o których piszemy w linku poniżej.

Makarony Polskie z raportem za 2019 r. Całkowite przychody ze sprzedaży na poziomie 165,6 mln zł

Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!