Hello Day! stawia na funkcjonalne płatki śniadaniowe
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 07-04-2017, 14:07

- Hello Day! powstały w odpowiedzi na dwa trendy konsumenckie, które już od jakiego czasu obserwujemy zarówno w Polsce, jak i na największych rynkach w Europie i poza jej granicami. Pierwszy jest związany z promocją zdrowia i dobrego samopoczucia, w ramach którego opracowaliśmy Hello Day! Crunch z 4 produktami funkcjonalnymi: Fit dla płaskiego brzucha, Energy – wspierający powolne uwalnianie energii, Glamour – dla piękna i urody oraz Focus – na pamięć i koncentrację. Każdy benefit, odpowiada innym potrzebom i jest skierowany do innej grupy docelowej. Drugi trend promuje przyjemność z jedzenia w odpowiedzi, na który stworzyliśmy Hello Day! Crystal w 3 ciekawych smakach – silk chocolate, velvet vanilla i blueberry pearl – powiedziała Urszula Rakowska, Sales Director Cereals Business Unit, z firmy Agus z.o.o., producenta Hello Day!
Produkty, ze względu na swój skład, są adresowane do wszystkich, którzy uwielbiają dobrze zjeść, a jednocześnie szukają zdrowszych alternatyw na śniadanie lub przekąskę w ciągu dnia.
komentarze (0)