Helpa: od pomysłu na żywienie własnych dzieci do sprzedaży setek tysięcy sztuk kaszek
- Autor: Paulina Piwowarek
- Data: 23-01-2023, 12:29
Helpa Czary Mamy to marka, która pobudziła rynek żywności dla dzieci i niemowląt wprowadzając naturalne i ekologiczne produkty o prostym składzie. Dzięki edukacji rodziców, działalności w social media i sukcesywnej pracy od podstaw Helpa sprzedaje dziś kaszki w setkach tysięcy sztuk. W okazji 6-lecia firmy, o jej historii i planach rozwoju, rozmawiamy ze współzałożycielką Anną Różyk.
Aleksandra Budzowska i Anna Różyk - lekarka i dietetyczka, założycielki firmy Helpa
Skąd pomysł na powstanie marki Helpa Czary Mamy?
Pomysł na stworzenie kaszek do gotowania powstał kiedy miałyśmy pierwsze dzieci. Poznałyśmy się, kiedy były one małe, a my obie byłyśmy na początku drugich ciąż. Jako dietetyczka i lekarka – chciałyśmy połączyć kompetencje i stworzyć coś zawodowo razem. Zamarzyły nam się rodzicielskie warsztaty, które miałyby być pomocą i dzieleniem się wiedzą na temat rozszerzania diety oraz zdrowego odżywiania dzieci. Kilka takich spotkań zrealizowałyśmy. Potem – wraz z rozkwitem naszej przyjaźni – powstał pomysł na kaszki.
Helpa - 6 lat działalności
Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)