Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Helpa: od pomysłu na żywienie własnych dzieci do sprzedaży setek tysięcy sztuk kaszek

  • Autor: Paulina Piwowarek
  • Data: 23-01-2023, 12:29
Helpa Czary Mamy to marka, która pobudziła rynek żywności dla dzieci i niemowląt wprowadzając naturalne i ekologiczne produkty o prostym składzie. Dzięki edukacji rodziców, działalności w social media i sukcesywnej pracy od podstaw Helpa sprzedaje dziś kaszki w setkach tysięcy sztuk. W okazji 6-lecia firmy, o jej historii i planach rozwoju, rozmawiamy ze współzałożycielką Anną Różyk.
Helpa: od pomysłu na żywienie własnych dzieci do sprzedaży setek tysięcy sztuk kaszek
Aleksandra Budzowska i Anna Różyk - lekarka i dietetyczka, założycielki firmy Helpa

Skąd pomysł na powstanie marki Helpa Czary Mamy?

Pomysł na stworzenie kaszek do gotowania powstał kiedy miałyśmy pierwsze dzieci. Poznałyśmy się, kiedy były one małe, a my obie byłyśmy na początku drugich ciąż. Jako dietetyczka i lekarka – chciałyśmy połączyć kompetencje i stworzyć coś zawodowo razem. Zamarzyły nam się rodzicielskie warsztaty, które miałyby być pomocą i dzieleniem się wiedzą na temat rozszerzania diety oraz zdrowego odżywiania dzieci. Kilka takich spotkań zrealizowałyśmy. Potem – wraz z rozkwitem naszej przyjaźni – powstał pomysł na kaszki.

Helpa - 6 lat działalności

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!