Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Klienci coraz częściej wybierają tłuszcze roślinne

Konsumenci chętnie rezygnują ze spożywania tłuszczów zwierzęcych na rzecz tłuszczów roślinnych. Obok wiodącej prym oliwy z oliwek na półkach sklepowych spotkać można olej słonecznikowy, z pestek winogron, ryżu, siemienia lnianego, ziaren kukurydzy czy soi, a nawet olej z sezamu.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 13-04-2010, 12:26

- Jeszcze kilka lat temu sprzedaż oliwy z oliwek była na marginalnym poziomie. Dzisiaj w wielu domach oliwa wypiera tłuszcze pochodzenia zwierzęcego. Dlatego sprzedaż oliw znacznie wzrosła. Jednocześnie prawie do zera spadła sprzedaż smalcu w kostkach - informuje sprzedawczyni ze sklepu działającego w stolicy.

Dodatkowo sprzedawczyni zauważa tendencje, że sprzedaż tłuszczów roślinnych spada ilościowo, a rośnie wartościowo. - Klienci ogólnie kupują tłuszczy roślinne za wyższą cenę. Konsumenci sięgającą po lepsze gatunkowo produkty - twierdzi sprzedawczyni.

W tej kategorii znajdują się też tłuszcze do smarowania, do pieczenia oraz smażenia. Tłuszcze do smarowania są największą grupą. - Bardzo ważną kategorią są wciąż margaryny do pieczenia. Wiele osób kupuje też margaryny do smarowania pieczywa, które maja zapewniać poprawę stanu zdrowia, obniżać cholesterol. Klienci wybierając produkt do smarowania pieczywa, zwracają uwagę przede wszystkim na jego cenę, smak i lekkość w rozsmarowywaniu po wyjęciu z lodówki - twierdzi sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!