Konsolidacja branży makaronów

Do Polskiej Izby Makaronu dołączyli: ANIMAK-KOPCZA S.C. J.E. Kopcza (producent Polskich Makaronów Wałkowanych), Wytwórnia Makaronu GOLDMAK Łukasz Nowak, Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo Usługowe MAXPOL Marek Spaczyński (producent makaronów), Firma Produkcyjno-Handlowa GZ KOWALCZYK Kalina Drabik (producent makaronów) oraz Makarony Jastrzębskie SP. z o.o.

Prezes Polskiej Izby Makaronu: ważne, aby w trudnych czasach branża mówiła jednym głosem

Polska Izba Makaronu powstała jako przedstawiciel środowiska producentów makaronu do współpracy z administracją państwową. Rolą Izby jest podejmowanie szeregu działań dążących ku poprawie sytuacji w branży rolno – spożywczej. Obecnie największym wyzwaniem dla producentów makaronu jest utrzymanie rotacji produktów i zachowania ciągłości łańcucha dostaw po wzroście cen energii elektrycznej, paliw i gazu.

– Znaczenie każdego z Nas w procesie tworzenia produktów spożywczych, dystrybucji i dalszej sprzedaży jest bardzo ważne dla naszej gospodarki i konsumentów, którzy nam zaufali. Producenci makaronów zrzeszeni w Polskiej Izbie Makaronu każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby do Państwa domów za pośrednictwem sieci handlowych i sklepów trafiał wartościowy i pełen walorów smakowych produkt jakim jest makaron. Niezmiernie ważne jest, aby w tych trudnych czasach branża mówiła jednym głosem – podkreśla Marek Dąbrowski prezes zarządu Polskiej Izby Makaronu.

Czytaj również: Polska Izba Makaronu: Wielu producentów rozważa czasowe wstrzymanie produkcji (wywiad)