• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kruszwica nie jest w stanie przerzucić podwyżek cen rzepaku na klientów

Rzepaku jest mało. Dlatego Kruszwica musi tak ustalać ceny, by nie zrazić klientów - podał "Puls Biznesu".
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 13-06-2011, 08:37
Kruszwica nie jest w stanie przerzucić podwyżek cen rzepaku na klientów
Tommy Jensen, prezes Kruszwicy

Tommy Jensen, prezes Kruszwicy wyjaśnia, że ceny w zbliżającej się kampanii lipiec-sierpień są wyższe niż przed rokiem. A jeśli chodzi o drugie półrocze, to jest to zupełna niewiadoma.

Zwyżka cen rzepaku jest bolesna, ponieważ Kruszwica nie jest w stanie przerzucić jej w całości na końcowych odbiorców. Tommy Jensen tłumaczy, że w segmencie przemysłowym, w którym sprzedajemy m.in. śrutę rzepakową i olej surowy do biodiesla, jest to możliwe. Ale w segmencie konsumenckim, czyli w przypadku olejów konsumenckich i margaryn, już nie. Konsument jest bardzo wrażliwy na cenę i w przypadku jej wzrostu, oszczędniej zużywa olej lub kupuje go mniej.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • taxi-Gsm 2011-06-13 15:15:47

    I Z TEGO TO POWODU PAN PREZES WDROŻY KILKA SZTUCZEK. A KLIENT DA SIĘ JAK ZWYKLE NABRAĆ.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!