Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lubella z nową kampanią telewizyjną dedykowaną linii mąk Lubella Puszysta

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-11-2018, 12:04
Wystartowała kampania telewizyjna marki Lubella dedykowana linii mąk Lubella Puszysta.
Lubella z nową kampanią telewizyjną dedykowaną linii mąk Lubella Puszysta
fot. materiały prasowe

To pierwszy w historii marki spot dedykowany wyłącznie kategorii mąk, a zarazem kontynuacja strategii marki „Najlepsze ze zboża”, którą Lubella konsekwentnie realizuje od początku tego roku.

Kampania obejmuje spoty 15 i 30 sekundowe. Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencja reklamowa GPD oraz dom mediowy Starcom.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!