Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Makarony kukurydziane Sotelli: Planujemy obszerną kampanię reklamową

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 05-09-2017, 13:37
Rosnąca popularność makaronów kukurydzianych Sotelli przełożyła się na wyniki sprzedażowe, a co za tym idzie, marka zdecydowała się na inwestycje związane z jeszcze większym zaznajomieniem się wśród konsumentów. Jednym z głównych działań promocyjnych spółki jest kampania telewizyjna.
Makarony kukurydziane Sotelli: Planujemy obszerną kampanię reklamową
Anna Bakun, dyrektor handlowy Sotelli, fot. fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

– Po kampanii Lidla, w której zostały pokazane nasze produkty, poszliśmy za ciosem. Planujemy obszerną kampanię reklamową naszych produktów. Z początkiem września ruszamy z kampanią telewizyjną tak zwanymi 15. i 30., które będą emitowane w Prime Time w Telewizji Polsat. Dzięki temu nasze reklamy staną się naprawdę bardzo widoczne dla widzów. Dodatkowo planujemy działania reklamowe w radio oraz w mediach społecznościowych – przedstawia plany spółki Anna Bakun, dyrektor handlowy.

Marka zaprosiła także do współpracy znane twarze. Jedną z nich jest sportowiec Szymon Kołecki, który został czołową postacią kampanii Sotelli. W planach są równie działania z blogerami. Oddźwięk ze strony konsumentów wskaże kierunek, jaki obiorą makarony Sotelli w przyszłości.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!