Makarony kukurydziane Sotelli: Planujemy obszerną kampanię reklamową
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 05-09-2017, 13:37

– Po kampanii Lidla, w której zostały pokazane nasze produkty, poszliśmy za ciosem. Planujemy obszerną kampanię reklamową naszych produktów. Z początkiem września ruszamy z kampanią telewizyjną tak zwanymi 15. i 30., które będą emitowane w Prime Time w Telewizji Polsat. Dzięki temu nasze reklamy staną się naprawdę bardzo widoczne dla widzów. Dodatkowo planujemy działania reklamowe w radio oraz w mediach społecznościowych – przedstawia plany spółki Anna Bakun, dyrektor handlowy.
Marka zaprosiła także do współpracy znane twarze. Jedną z nich jest sportowiec Szymon Kołecki, który został czołową postacią kampanii Sotelli. W planach są równie działania z blogerami. Oddźwięk ze strony konsumentów wskaże kierunek, jaki obiorą makarony Sotelli w przyszłości.
komentarze (0)