Makarony Polskie: 50 mln zł na inwestycje w 2018 i 2019 r. (wideo)
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 22-02-2018, 12:02

Zenon Daniłowski pozytywnie ocenił działania spółki Makarony Polskie w 2017 roku.
– Był to dla nas dobry rok. Mamy duże zaufanie rynku, klientów i sieci dystrybucyjnych. W 2017 roku sprzedaliśmy 35 tyś. ton makaronu i 10 tyś. dań gotowych. Te cyfry mówią nam o tym, że jest to produkcja bardzo duża. Nasze produkty są dzisiaj obecne na wszystkich stołach w Polsce, czy to w formie produktów oznaczonych naszym brandem, czy jako private label wiodących sieci dystrybucyjnych – tłumaczył Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.
komentarze (1)
Pomóżmy odrodzić się Browarowi Fuhrmann w Połczynie-Zdroju !!! Sprawmy aby legendarne Piwo Połczyńskie powróciło na Pomorze. Do dnia dzisiejszego czeski nabywca spółki - Browary Lobkovicz nie podały oficjalnego powodu odstąpienia od transakcji przejęcia Browaru Fuhrmann. Skutki były tragiczne i doprowadziły do rocznej przerwy w produkcji piwa w połczyńskim browarze. Naraziły też na straty wielu dostawców i wpędziły w nędzę wielu pracowników.
Odpowiedz