Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Makarony Polskie chwalą się sprzedażą. Akwizycja i dania gotowe wywindowały wyniki

  • Autor: AK
  • Data: 04-05-2022, 15:52
Grupa Makarony Polskie opublikowała raport, podsumowujący działalność w 2021 roku. Całkowite skonsolidowane  przychody  ze  sprzedaży  za  2021  rok wyniosły ok.  170 mln zł, zysk netto ok. 6,4 mln zł, a EBITDA ponad 16,5 mln zł.
Makarony Polskie chwalą się sprzedażą. Akwizycja i dania gotowe wywindowały wyniki
Zenon Daniłowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie SA/ fot. mat. prasowe

Rok  2021  był pełen  wyzwań. Gwałtowny i wysoki  wzrost  cen  energii  elektrycznej,  gazu  i  paliw  płynnych  wpłynął na budżety zarówno firm, jak i konsumentów. Gwałtownie wzrastały ceny większości surowców, folii, kartonów, rosła inflacja, pogarszała się sytuacja geopolityczna.

- Producenci makaronów doświadczyli niemającego odpowiednika w latach wcześniejszych, drastycznego,  skokowego  wzrostu cen mąki makaronowej, który jest kontynuowany również w 2022 roku. Cena mąki z 970 zł za 1 tonę w kwietniu 2021 roku wzrosła do 2500 zł za 1 tonę w kwietniu 2022 roku - podsumowuje rok 2021 Zenon Daniłowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie SA.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!