• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Makarony Polskie na EEC 2020: Rozwój segmentu premium jest naszym głównym celem (wideo)

Kryzys pandemiczny nie zaszkodził firmie Makarony Polskie, jednak jej prezes przyznał, że nie jest również wielkim beneficjentem tej sytuacji. Spółka pracuje dalej i ujawnia priorytety. - Obecnie rozwój oferty premium jest naszym głównym celem. Choć przyznam, że to trudny moment dla tej kategorii – mówił Zenon Daniłowski, prezes zarządu, Makarony Polskie SA podczas rozmowy zrealizowanej w czasie XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC 2020).
  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2020, 11:46
Makarony Polskie na EEC 2020: Rozwój segmentu premium jest naszym głównym celem (wideo)
Zenon Daniłowski, prezes zarządu, Makarony Polskie SA podcza EEC 2020 w Katowicach

- Nasza firma przeżyła w marcu prawdziwy boom. Sprzedaż i produkcja wzrosły dwukrotnie. Było to jednak zjawisko bardzo krtótkotrwałe. Już w kwietniu wrócilismy do standardowej sprzedaży. Nam nie zaszkodził kryzys, jednak nie jesteśmy również wielkim beneficjentem tej sytuacji. Ja preferuję bardziej stabilne warunki funkcjonowania - zapewnił Zenon Daniłowski w rozmowie znaszym serwisem podczas EEC 2020 w Katowicach.

Prezes przyznał, że największy problem od marca 2020 r. firma miała z surowcami i opakowaniami. Trudno było podołać wzmożonemu popytowi. - Było wiele stresów, jedak wyszliśmy z tej sytuacji wzmocneni jako struktura, jako organizacja. Ponieśliśmy również duże koszty w tym okresie ponieważ trzeba było przeorganizować produkcję i sprzedaż, ludzie musieli na siebie bardziej uważać - dodał prezes. 

Jednak jego zdaniem o pełnej stabilności jeszcze nie można mówić, ponieważ jest ciągle presja drugiej fali. - Największe sieci, do których dostarczamy, pytają czy jesteśmy gotowi na taki scenariusz. Dlatego musimy się przygotowywać do tej sytuacji, na być może wzmożony popyt na nasze produkty. W związku z tym dostawcy surowców i materiałów podnoszą ceny - dodał prezes Makaoronów Polskich. 

Firma Makarony Polskie zakończyła ostatnio 4 duże projekty inwestycyjne. Dwa projekty w Rzeszowie - to były inwestycje w makarony m.in. rozwijamy produkcję makaronów z roślin strączkowych. Kolejne dwa duże projekty inwestycyjne Makarony Polskie zrealizowały w Stoczku, w zakładzie, który produkuje dania gotowe.

- Rozwój segmentu premium jest naszym głównym celem. Choć przyznam, że to trudny moment dla tej kategorii, ze względu na to, że wielu konsumentów w związku z kryzysem pandemicznym zaczęło oszczędzać. Mogę powiedzieć z dumą, że nasz produkt znajduje swoich klientów - dodał Zenon Daniłowski. 

Zobacz całą debatę „Branża spożywcza – przyszłość sektora”, która odbyła się 4 września w trakcie XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC 2020).

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Agencja 2020-09-30 15:10:49

    Śmiech na sali - ile kg tego produktu premium sprzedają MP? 2-3 tony !!!!!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!