• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Makarony Polskie największy wzrost sprzedaży przewidują w przetworach mięsno-warzywnych oraz owocowych

- Brandy Stoczek i Tenczynek są w trakcie regionalizacji. Tenczynek będzie produktem skierowanym głównie do klientów w regionie Małopolski. Z kolei Stoczek będzie dystrybuowany na Lubelszczyźnie, Mazowszu i w Świętokrzyskim a także na rynkach zagranicznych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich.
  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-03-2014, 12:41
Makarony Polskie największy wzrost sprzedaży przewidują w przetworach mięsno-warzywnych oraz owocowych
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich
- Tenczynek i Stoczek w przeszłości były mocno osadzone lokalnie i są rozpoznawalne w konkretnych regionach Polski. Będziemy się tam rozwijać, gdzie nasze produkty mają już klienta. Zdobywamy rynek poprzez odwoływanie się do tradycji i patriotyzmu - mówi Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Brandy Tenczynek i Stoczek w Europie Zachodniej dobrze się sprzedają na stoiskach „ethnic food". Sprzedaż marki Stoczek Męska Rzecz, wyniosła w 2013 roku 3,1 mln zł. W tym roku liczymy, że będzie to co najmniej dwukrotnie więcej.
 
- W tym roku planujemy tradycyjnie rozwój kategorii makarony, ale największy wzrost sprzedaży w 2014 r. przewidujemy w przetworach mięsno-warzywnych oraz owocowych. Szacujemy, że w segmencie dżemów, nadzień słonych i słodkich dla piekarnictwa i cukiernictwa, przyrosty sięgną w tym roku co najmniej 20 proc. Największym wyzwaniem dla Grupy jest zwiększenie udziałów w naszej sprzedaży produktów Stoczek Natura Sp. z o.o. W Stoczku zaledwie połowa mocy jest wykorzystywana, toteż mamy duże rezerwy, szczególnie w dwóch obszarach: przetworów mięsno-warzywnych i owocowych. Tu spodziewamy się wzrostów sprzedaży. Ciekawym kierunkiem działalności jest również kooperacja, np. usługowe pakowanie produktów na zlecenie - dodaje prezes.
 
W ubiegłym roku Stoczek sprzedał produkty za ponad 30 mln zł. W tym roku grupa chce przekroczyć 40 mln zł przychodów ze sprzedaży a w 2015 r. 60 mln zł.
 
- W produktach makaronowych nie planujemy specjalnych nowości. Za to w segmencie przetworów jak najbardziej, np. dżemy z dodatkami smakowymi, które są dedykowane wymagającym konsumentom. Nie wszyscy konsumenci szukają niskiej ceny. Dlatego planujemy wejść w segment dżemów o wyższej zawartości owoców, co zrozumiałe w produkty droższe. Dla przykładu wielu klientów poszukuje dżemów i konfitur z cukrem. Coraz więcej konsumentów czyta etykiety i zwraca uwagę na skład produktu. Chcemy dobrą recepturą i jakością przyciągać nowych konsumentów - dodaje prezes.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • leszek k 2014-03-29 20:34:40

    Jak się przez 2 lata kładło sprzedaż, to teraz można planować wzrosty , gorzej już być nie może, więc tylko wzrost, trzeba wziąć się do roboty i coś w końcu zacząć sprzedawać,

    Odpowiedz
  • analityk 2014-04-01 13:06:38

    rozwój wg. wzoru: makarony polskie - kolesie - szkoła handlowa - kolesie - teorie niszczące innych - kolesie - inspekcja kontrolna - kolesie - niszczenie konkurencji = wzrost produkcji makaronu

    Odpowiedz
  • obserwator 2014-04-11 11:07:35

    Panie Prezesie, takie bajki opowiada Pan już dwa lata. Trzeba się wziąć do roboty bo sam pijar nie spowoduje wzrostu sprzedaży upadających spółek.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!