Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Zboża

Makarony Polskie realizują inwestycje i rozszerzają portfolio

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2016, 13:55
W I kwartale 2016 Makarony Polskie zrealizowały inwestycje w zakładach produkcyjnych w Rzeszowie, Częstochowie i Stoczku Łukowskim. Spółka kontynuuje także rozwój działalności w segmencie private label poprzez wzbogacenie oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i produkty BIO.
Makarony Polskie realizują inwestycje i rozszerzają portfolio
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Fot. Krzysztof Matuszyński

Inwestycje poczynione w I kwartale 2016 dotyczyły modernizacji obszaru pakowania produktów. Zainstalowano nową kartoniarkę. Urządzenie to umożliwi rozszerzenie oferty o kartony ekspozycyjne oraz znacznie poprawi efektywność w obszarze pakowania.

Jak pisaliśmy w marcu, z raportu firmy Technavio wynika, że światowy rynek makaronu w 2020 roku wart będzie ponad 86 mld dolarów, a średni wskaźnik jego rocznego wzrostu (CAGR) w latach 2016-2020 wyniesie 5 proc. Do wzrostu tego przyczynić się ma większa dostępność zdrowych makaronów i klusek (np. bezglutenowych, organicznych, bogatych w błonnik lub o zmniejszonej zawartości węglowodanów) oraz wprowadzanie do oferty innowacyjnych produktów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!