Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Zboża

Makarony Polskie rozwijają kanały sprzedaży i wprowadzają nową markę eksportową

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2016, 15:06
Wprowadzenie uniwersalnej marki eksportowej Novelle, rozwój oferty produktowej poprzez oferowanie na rynkach zagranicznych produktów funkcjonalnych, a także pozyskanie 10 nowych odbiorców poza Polską - to kierunki rozwoju, które zawarła spółka Makarony Polskie w raporcie za I kwartał 2016 roku.
Makarony Polskie rozwijają kanały sprzedaży i wprowadzają nową markę eksportową
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Fot. Michał Oleksy

Makarony Polskie chcą rozwijać eksport za pośrednictwem wyspecjalizowanej spółki MP Trade. 

Podstawowym działaniem w tym zakresie będzie wprowadzenie uniwersalnej marki eksportowej Novelle, pod którą oferowane będą zarówno produkty dotychczasowe, jak również szereg nowych, np. makarony nadziewane, makarony BIO, susz i przetwory premium.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!