Makarony Polskie rozwijają kanały sprzedaży i wprowadzają nową markę eksportową
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 17-05-2016, 15:06
Wprowadzenie uniwersalnej marki eksportowej Novelle, rozwój oferty produktowej poprzez oferowanie na rynkach zagranicznych produktów funkcjonalnych, a także pozyskanie 10 nowych odbiorców poza Polską - to kierunki rozwoju, które zawarła spółka Makarony Polskie w raporcie za I kwartał 2016 roku.
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Fot. Michał Oleksy
Makarony Polskie chcą rozwijać eksport za pośrednictwem wyspecjalizowanej spółki MP Trade.
Podstawowym działaniem w tym zakresie będzie wprowadzenie uniwersalnej marki eksportowej Novelle, pod którą oferowane będą zarówno produkty dotychczasowe, jak również szereg nowych, np. makarony nadziewane, makarony BIO, susz i przetwory premium.
Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)