Makarony Polskie zwiększyły sprzedaż i zyski po dziewięciu miesiącach
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 10-11-2010, 09:52
Producent makaronów, dań gotowych oraz przetworów owocowych miał po trzech kwartałach tego roku 111,8 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 86,6 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Na zdjęciu Paweł Nowakowski, prezes Makaronów Polskich
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Finał historii z agrestem w tle. Rolnicze wsparcie przynosi korzyści
-
Dlaczego Sukcesiliana dostępna jest tylko w Żabce?
-
Czanieckie Makarony: branża makaronów stawia na innowacje w produkcji
-
Makarony Polskie chcą wypłacić 0,3 zł dywidendy na akcję
-
Foodmakers: Popularyzujemy kuchnię hinduską w Polsce (wideo)
-
Jesienią czeka nas podwyżka cen i być może przejściowy brak żywności
-
Polska branża spożywcza nie straci konkurencyjności? "Innym koszty rosną mocniej"
-
Foodmakers z Grupy Mróz inwestuje w zakład produkcyjny (wideo)
-
Delikatesy Centrum w nowym koncepcie ReFresh debiutują we Wrocławiu
-
Polska powinna zbudować eksportowy szlak dla ukraińskich produktów
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (1)
no i super
Odpowiedz